söndag 15 november 2009

SPA helg i Hoting






Har landat efter en helt underbar överasknings helg på SPA i Hoting.
Otroligt trevlig och underbart!!
Vet inte riktigt hur jag ska kunna uttrycka det....
Blev kidnappad och med bindel för ögonen förd till en buss där resten av tjejerna väntade.
Sen blev det spa i Hoting med helt underbar lunch, bubbelbad, ansiktsbehandling, vin, lekar, vin, middag vin, mer lekar och sååå otroligt roligt och så smickrande att alla ni ville komma med och fira mig och lägga ner så mycket jobb bara för min skull
Tack: AnnaKarin, Anna S, Anna "Lena PH" B, Carina, Carita, Linda "Anna Anka" A, Marie, Marina, Mikaela, Ulla som var med och förgyllde denna helg. Jättetack också till Kerstin som blev sjuk och inte kunde följa med och till Annki, Veronica S och Tuulikki som jag vet också bidrog.

Dagens citat måste bara bli AnnaKarin som säger till Ulla när vi står och väntar på bussen kl 7 på morgonen i mörkret jag med bindel och reflexväst :
Nu kommer bussen vifta lite med Anette så han ser oss.


Mer bilder finns på min facebook senare

Inga kommentarer: