måndag 8 juni 2009

Det var länge sen jag........






Det var länge sen jag bloggade nu...
Mat har jag då både lagat och ätit men inte tagit mig tid att sätta mig och blogga om det...
Får skylla på mitt aktiva liv (ha ha)
Jag och 7 kvinnfolk till från Fjäl var nere och sprang Vår-Ruset i Sundsvall förra veckan. En otroligt trevlig dag hade vi där och loppet gick också bra.

I lördags var det dags för mig och AnnaKarin igen. Nu var det Jämthjulingen som stod på programmet. Som synes var det första och även svåraste hindret att få på sig nummerlappen... Jag gick då vilse i min men fick på den till sist och kom iväg.
Hela cykelloppet gick bra enda smolket i glädjebägaren var väl att det inte serverades någon korv!!!! i Marieby... saft och bulle... inte vad vi längtat till.
Men istället hade vi vår egen hejarklack utefter banan: Hanna, Niklas och Sara åkte bil och tutade och blåste i flärpor och stod efter vägen och hejade och naturligtvis tog dom emot oss när vi kom imål vid Jamtli. Där stod LTs fotograf också som med lite vägledning av Sara tog kort på oss vid målgång. Lyckligtvis gör sig nog AnnaKarin bättre på kort för det var henne dom la ut i tiningen.

På lördag ska vi springa Frösöluffen är det väl tänkt.

kram//Anette

Inga kommentarer: