tisdag 20 oktober 2009

Kanske inte Perelli men ändå....


Till er alla där ute som undrar hur det går med mina naglar...
Det går rätt okej faktiskt.. förutom lillfingrarnas naglar som det blir hack i ofta och som måste slipas ner så ser det rätt bra ut.
Pekfingernageln på vänster hand syns till och med från insidan av handen.
Okej Åsa... fortfarande inte Perelli-naglar men rätt okej för att vara Anettis-naglar...

Fortsättning lär följa...

Föresten mina tumnaglar är stenhårda.... går inte bita av om man så skulle vilja. Undrar om de kommer växa ut till typ klor. Nu är dom i alla fall bra att öppna det perforerade på tvättmedelpaketen med. Livet blir sååå mycket enklare med hårda tummnaglar... Kommer kunna ha dem som brevsprättare med tiden kanske... och vem behöver överfallsalarm.. kom igen där ute.. jag spetsar er på tummen om ni ger er på mig.

Kommer att lägga ut kort på mina tummnaglar lägre fram men jag tror det kan vara bra att ni får ta del av min enorma förvandling i småbitar så det inte blir allt för överväldigande för er....=)

I övrigt har jag en skit-dag. Mår illa och har ont. Ska ta mig samman för jag ska med en hund till veterinären idag... Och jag har ju min låååånga pekfingernagel att glädjas åt... Får jag vänta länge hos veterinären ska jag trumma lite irriterande med den... Det har jag alltid velat göra.

kram//Anette
kram//Anette

4 kommentarer:

Åsa sa...

=) Schysst att du förvarnar innan då vi inte svimmar på lördag när vi ses!

Hoppas du mår bättre nu, är det kanske åldern?

Anette sa...

Det ÄR åldern..... men att det skulle komma så precist...

Åsa sa...

Ett jättestort GRATTIS på födelsedagen Anette!
Hoppas du hade en fin dag igår.

Jag hade nog trott att vi skulle stanna längre, men med facit i hand så var det bra att vi åkte hem när vi gjorde, Love har haft huvudvärk hela dagen och jag blev tokförkyld i natt. :(

M sa...

Varför har Du ett riskorn på fingertoppen?