fredag 30 oktober 2009

Röding




Haloween eller Allhelgona helg...
Vilket som. Idag blir det röding till middag. Tyvärr har jag inte fångat den själv men jag köpte den själv på ica Maxi.
Tänkte ugns-steka den och hälla över grädde... smaskens.

Fyllt år har jag gjort också. Hade öppet hus i lördags och innan satt jag en lång stund och tömde kameran på alla bilder för att jag skulle kunna föreviga alla gäster. Men men.... hm... Det enda kort jag har från den kvällen är på Joel när han fick stå och hålla i en duk....

Tusen tack i alla fall till Joel och Hanna som hjälpte mig. Hanna var en klippa.
Niklas jobbade den dagen och kunde därför inte hjälpa till men det gick bra ändå.

Tack alla som uppvaktade mig också.

Dagens citat är Bette Davis: Att åldras är inget för veklingar....
Så sant så... inget ni bör försöka där hemma...

//Anette

Inga kommentarer: