tisdag 11 mars 2008

pytt i panna


Idag blir det pytt i panna till middag.... När man har en sambo som äter dom en häst och dessutom ska ha matdosa med sig så finns det sällan rester att göra pytt av.... Jag brukar köpa fryst pytt och "frisera" lite.

Idag hade jag faktiskt kassler i kylen efter helgen och falukorv så det fick bli det jag drygade ut den med... för övrigt är det mest potatis och lök i de där frysta pytterna tycker jag så det behövs lite extra i.
Med rödbetor och stekt ägg blir det i alla fall rätt gott.
I morgon fyller sonen 21 år...Ska testa en ny tårta tror jag.
Dagens puh: För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.
kram/Anette

2 kommentarer:

Anonym sa...

Eftersom Niklas inte tillåter kommentarer från småkusinerna på sin blogg så kanske du kan vidarebefordra Loves egen hälsning till honom?
"gratis niklas från love och tea och åsa och mattias"

Östen. sa...

Tack så mycket =)

Nu har jag fixat så att man kan kommentera.