torsdag 6 mars 2008

Fjällresa



Nu är vi tillbaka efter vår fjälltur... en dag tidigare än beräknat.
Det blev alldeles för dåligt väder, rena snöstormen. Vi fick i alla fall några fina dagar i fjällen även om vädrets makter inte var på vår sida riktigt.
Lilla Aylin var glad ändå hon som synes.
På vägen hem hade vägen drivit igen och jag .... jag drev av vägen...
Typiskt....Jädrar vad jag satt fast i snön... men det finns ju som bekant snälla människor... Tusen tack du okända kille som drog upp mig!
Som Nalle Puh sa: Olyckshändelser är konstiga saker. Man råkar inte ut för dem, förrän man råkar in i dem.
Kram/Anette

3 kommentarer:

Hanna sa...

Jag önskar att jag hade kunnat vara med någon dag däruppe. Men det kommer väl flera chanser!? Vad skönt att du är tillbaka och bloggar =D

Anonym sa...

Men Du måste ju hålla Dig på vägen!!

Tea var väldigt stolt när hon kom hem nysminkad! :)

Anette sa...

Ja jag vet... och gissa om jag försökte..... =)