tisdag 21 april 2009

Hur gick det nu då???




Hur gick det då med brödet undrar folk.... eller i alla fall AnnaKarin..
Nja jag ska berätta det någon dag då jag är lite mer i form för att förnedra mig med mina nederlag offentligt här på bloggen.
Idag har jag ont...glömde ta min medicin i morse. Så bra att jag slipper dem blir jag väl aldrig.
Jobbade idag och i går kom jag på att eftersom jag åker med Örjan in så kan vi ta med cykeln och ställa den i Hökbäck så cyklar jag hem... förena nytta med nöje lite så där..... Bra idé igår.....
I dag tyckte jag väl inte att den var lika förträfflig.
När jag slutade jobbet så var det kallt och mulet, huvudet och ryggen värkte dessutom känner jag att det jag trott i flera dagar skulle vara allergisnuva är en helt vanlig förkylning. Börjar få ont i halsen.

Nåja det var bara att bita ihop, sätta sig på cykeln och trampa iväg och trot eller ej det var riktigt skönt.. i alla fall när jag väl var hemma.

I helgen var Aylin här. Måste bara sätta in några underbara bilder på henne. Morfar tog fram en trampbil och de där fula glasögonen hittade hon på Nickes rum tror att de tillhör något gammalt gosedjur för Nicke har då aldrig haft så fula glasögon vad jag vet. Aylin gillade dem skarpt och villa ha dem på hela tiden.

Idag blir det krabblasagne till middag.
Bloggara om det senare

kram//Anette

2 kommentarer:

Åsa sa...

Anette, du kan väl stå för att du tyckte de där glasögonen var supercoola när du köpte de till Niklas för 4-5 år sedan... =)

Anette sa...

okej då..... ännu ett misslyckat köp... här tror man att man vet vad som faller ungdomen på läppen... men inte då....//Anette