måndag 6 april 2009

Upptaktsmöte inför Vår-Ruset 2009





I fredags kväll var det dags för oss att träffas med middag och vin (lite mycket för vissa.... som jag då...) inför årets VårRus i Sundsvall.
vi hade beställt en "kall tallrik" någon stans ifrån...
Den var kall och det var en tallrik men det var rätt lite mat på den.
Som tur var hade AnnaKarin gjort tidernas goda efterätt och jag hade bakat bröd som jag tog med så jag blev då mätt i alla fall.

I övrigt hade vi som synes jätteroligt.
Lördagen blev inte fullt lika kul för min del...(plötsligt mindes jag varför jag dricker så sällan men det var så dags då...)
Hanna kom på eftermiddagen och då blev livet lite ljusare.

Sen pajade min bil... men nu ska den gå igen.
I övrigt fortsätter följetongen om mina arbetstider. Förra veckan blev mitt schema ändrat två gånger och på tisdag ska vi ha möte om det igen.
Jisses vad svårt det kan vara..

Kram//Anette

2 kommentarer:

Åsa sa...

Det ser ut som en person har det roligare än de andra?!! =)
Jag har en bil till salu om du är intresserad, en riktig pärla faktiskt! Vem som helst får inte köpa den, men du kan få kvala in.

Anette sa...

Forden eller?