onsdag 21 maj 2008

Träning......

Det här hade kunnat vara jag och min hund.... fast min hund är bara en och det här är två.... och min hund är lurvig och de här är ju korthåriga... Jag är ju rödhårig förstås, inte blond och inte lika långhårig heller.... sen var det ju det där med figuren.... hm... kanske inte jag ser ut så där riktigt.... Dessutom springer jag nog inte lika spänstigt som kvinnan på den här bilden.... Men i mitt huvud, när jag är ute och joggar ser jag ut så där... förutom håret... och hunden... för min vägrar att springa med mig......

Jag hade kunnat sätta in ett kort på mig springades..... men... Jag har ingen som tar kort medans jag springer... nog för man skulle hinna ställa in både skärpan och annat medan jag lufsar förbi... men även om någon skulle få med mig på bild så får jag inte in den på datorn.. koppar jag in kameran så koppar både musen och tangentbordet ur sig....

Men just när det gäller den här bilden så är den här bättre än den vore på mig.

Vi ska ju ut och springa vårruset och jag och grannen så här tränas det nu då.... Det går inte fortare för var gång men det blir lite mindre jobbigt för varje tur i spåret.

Det var ju ett tag sedan jag bloggade....Vad gäller mat så provade jag Mollys kabblasagne som var otroligt god.... Igår gjorde jag en korv som inte var så mycket att skriva om men till det hade jag en varm potatissallad som man gjorde på gravlaxsås... när jag får till datorn så ska jag göra om den och blogga om den.....

Idag blir det pizza till middag... jag och AnnaKarin ska springa ut till vägen (det blir en mil fram och tillbaka... så det blir nog lite promenad mellan varven misstänker jag) så istället för att ladda upp med pasta så bli det pizza.... första och sista bokstaven är ju rätt i alla fall.

Dagens citat är Joan Rivers: Om jag någon gång ser en leende joggare så ska jag överväga saken.

Jag säger bara det Joan.... du har inte sett mig och AnnaKarin du inte...=)
kram//Anette



4 kommentarer:

Anonym sa...

Hur gick det med löpträningen? Du kan väl be den sparringpartner att ta ett flashigt foto mitt i ett löpsteg?!! :)
Lycka till på Vårruset! När går det av stapeln? Må så gott! Kram

Anette sa...

Det blev naturligtvis tidernas hagelskur som övergick i regn... men vi kämpade på =) Vårruset är på onsdag 28:e.... vi värmer upp med en dag på ikea.
Syns vi på söndag kanske? Kram/Anette

M. sa...

kul att du gillade krabblasagnen:) ha en bra kväll:)

Anonym sa...

Jag saknar bilder på all pasta och havregrynsgröt du laddar upp med! =)
Lycka till imorgon!