torsdag 29 maj 2008

Vårruset



Igår var det dags för vårruset då.... vi som legat i och tränat och allt...
Översta bilden visar hur det såg ut när jag gick i mål.... eller hur det sett ut om jag vunnit...
När jag kom imål så var det fullt med folk ivägen.....
Nästa bild är från uppvärmningen och den nedersta är på lemmeltåget till starten.

Det var lite trist att springa vårruset just därför att det inte gick att springa...
Man skulle starta i olika fållor allt efter hur man tänkte förflytta sig i banan... springa snabbt, springa, jogga, lunka och gå...
Efter moget övervägande bestämde vi oss för att vi skulle passa i joggningsfållan,.
Gissa om vi blev förvånade när det visade sig att vi var nästan de enda som tänkt springa i den gruppen... tyvärr var det många i gruppen innan också som valde att gå runt banan vilket gjorde att det blev långa köer och ett evigt kryssande mellan traskande personer..
Jag tror vi sprang en mil jag och AnnaKarin om man räknar allt springande kors och tvärs för att hitta luckor.

I övrigt var det en lyckad dag... jättefint väder... och bra shopping också =)

Dagens citat är från "okänd: Vad vi bäst behöver i livet är någon som förmår oss att göra det vi kan
Kram/Anette

Inga kommentarer: