onsdag 2 juli 2008

sommardiken


Finns det något finare än dikeskanterna i jämtland på sommaren?
Det är något av det vackraste jag vet... blommor i alla de färger som vägkanterna är fulla utav.

När jag var ute med Bacchus i morse strålade solen redan från en klarblå himmel... inte ett enda moln i sikte =) Dessutom denna mångfald av blommor... och den sötaste blomman av alla (Bacchus) mitt bland dem......Då kan man bara inte vara olycklig.....

De har ju lovat fint väder i flera dagar framöver så här ska njutas. Idag ska jag hämta hem Hanna som är krasslig. Men Örjan är också sjuk så vi borde vara smittade redan allihop känns det som.

Idag citerar jag Stig Johansson: Ett enda ögonblick, just när trasten drar den ur jorden, märker masken hur vacker världen är.

Sitt inte och häng framför datorerna utan gå ut och njut av solskenet. Kram/Anette

Inga kommentarer: