tisdag 18 november 2008

Nu är jag på G


Nu är årets första julklappar inhandlade och inslagna.
Känns riktigt bra... Bara de första är inhandlade så är man ”på banan” känns det som.

Fast jag saknar lite det här när ungarna var och klämde och funderade... Det gör dom väl i och för sig nu också men de är ju inte hemma hela tiden så det är inte så ofta. Dessutom är dom inte lika nyfikna nu om sanningen ska fram.

Men det är få saker som ger mig sån julstämning som just att slå in julklappar och fundera över den som ska få den och om det blir lyckat....

Har många kvar att inhandla ännu men som sagt nu har jag börjat i alla fall.

Dagens ord är från någon okänd: Och herren sade: Le och var glad för det kunde varit värre.... Jag log och var glad och det blev värre

kram/Anette

3 kommentarer:

Anonym sa...

Å, är det det med hjärtan eller pepparkaksgubbar som är till mig? ...så spännande!!

Anette sa...

Nja, det rutiga är till Tea i alla fall...

Anonym sa...

Åhh så du frestar!! Ja, att slå in julklappar är ABSOLUT en start-snurra på julen!! Mysig stämmning bara av att titta på dom!