fredag 28 november 2008





Är det bara jag som får trassel på mina ljusslingor...
Julgransbelysningen har jag ordning på i originalförpackningen och allt... men dessa ljusslingor är ett enda trassel... sen funkar hälften inte heller, så det blir alltid så jag måste köpa något nytt för i min värld är det inte värt tiden att leta vilken glödlampa som är trasig för 49 kr. Finns det någon som pillar tillbaka ljusen i plastanordningen vid ihopplockning?
All respekt till den människan i så fall. Jag sparar alltid den i hopp om att jag ska ha tid och ork att mickla tillbaka dem men hittills har det då inte hänt.

Nu har jag lite advänt här i stugan i alla fall.
Kortet är på öppnaspisen (som tyvärr inte går att elda i) där är det i alla fall riktig julstäming.

Dagens ord är i min värld från Kim fast jag vet att det är någon klok gubbe som myntat det men jag minns inte vem men jag har fått det av kim: Alla dessa dagar som gick... inte visste jag att det var livet.

kram//Anette

Inga kommentarer: