måndag 19 januari 2009

Panerad fisk



Idag blev det lättsam middag.... Panerad fisk... köpt färdigpanerad och allt, något jag nästan aldrig köper. Men hur lätt faller man inte för extrapriser?? I alla fall jag. Till fisken serverar jag potatis och tidernas enklaste filsås... Gräddfil blandat med bostongurka....

I kväll är det gympa här i Fjäl.... Vi är några stycken som samlas under Lenas ledning och har gymnastik. Det är riktigt kul och rätt jobbigt också, speciellt för magen..Har upptäckt muskler där som måste legat i träda i många, många år.

I morgon ska jag jobba och luncha med Kajsa. Det var evigheter sen vi träffades så det ska bli såååå kul. För att vi ska hinna surra riktigt mycket har jag gjort paj idag som jag tänkte ta med... då slipper vi slösa bort dyrbar tid i köer på cafeterian eller matsalen...

Dagens ord ett gammalt ordspråk som min mamma brukar köra med: Den som lever får se
kram//Anette

Inga kommentarer: