måndag 9 februari 2009

SNÖ!!!




Var ute med Bacchus mitt på dagen och såg att brevlådan här i byn har skaffat sig en luva... såg riktigt kul ut. Här är hur mycket snö som helst... Lite för mycket för min smak. När man är ute med hunden känner man sig som av Barnen från Frostmofjället... Fast de hade väl en get och inte en hund om jag minns rätt men sön och kampen fram i den känns det samma (okej, okej dom hade det värre men jag är rätt matt efter flera dagars magsjuka, så det så!).

Det räcker med snö här nu för ett tag tycker jag. En som verkligen gillar det här vädret och all snön är Bacchus, vår hund. Visst får han det att se riktigt mjukt och skönt ut där han ligger?

Dagens ord får bli ett kinesiskt: Gläd dig åt livet. Din tid har nått längre än du tror.

kram//Anette

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag trode helt seriöst det var en björn ni hade fotat ^^ hehe... Men hunden er var riktigt söt!

Hanna sa...

Världens finaste vovve!!