fredag 6 juni 2008

I mål.......




Nu var det gjort då... Årets Jämthjuling i värme och blåst.....
Vi for in till 11 och efter vi fått våra nummerlappar for vi till Caritas Café eller Torgbrinkens café heter det väl... vi åt jättegoda mackor.

Sen blev det lite nationaldasfirande innan det var dags att starta.
Översta bilden är det jag före start
nästa Hanna
och sen Sara och AnnaKarin.
sista bilden är precis innan start. Hanna och Sara stod i tredje statled tror jag.. och jisses vad dom rämmade på. Vi såg inte röken av dem inte.

Det var en fin cykel dag i alla fall. Lite väl mycket motvind på Mariebysidan kanske men annars var det helt okej.
Jag lyckades få punktering när jag cyklade från Jamtli till bilen efter målgång!
Bra jobbat efter över 4 mil va (ja, dom hade gjort om sträckningen så den var lite längre i år)

I kväll kommer jag att följa ett spanskt ordspråk som lyder: Descansar es salud - Att vila är hälsosamt

Kram/Anette

p.s.... korven var god och i år hade dom ketchup!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh va duktig du är!!