onsdag 4 juni 2008

kaffebröd

På Rolles uttryckliga begäran ska jag skriva att: idag var det en bra dag... Rolle kom och drack kaffe.
Så var det gjort... första gången någon bett om att bli omnämnd på min blogg så då får man väl uppfylla den önskningen.

Kaffebröd hade jag inget... förutom Marie-kex... vilket i och för sig är gott.

Annars har det varit en kollosalt varm dag. Jag har dessutom planterat i växthuset.... där var det ju ännu varmare. Sen har jag klippt gräs, bränt axlarna och satt frön.
Ikväll är det potatis sättning som står på schemat... och så ska AnnaKarin och jag ut och springa lite.

Dagens andra citat då... är Lars Huldén: Har du störtat från regnbågen, så har man varit på regnbågen....

Så sant.... är man olycklig så borde ju det betyda att man varit lycklig en gång då eller????

kram/Anette

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men alltså - är det på riktigt att du är ute och kutar, löptränar, springer, joggar??? Vad duktig du är!!
Snygg bärautmaten-väska! Jag har haft brickor som jag använt förut, men nu verkar dom ha flyttat...
Kram!

Anette sa...

ha ha... jo visst är jag sportig... alltså det går ju inte fort... men ändå...
ja visst är den jättefin och praktisk är den också och bäst av allt.... GRÖN!!!
kram/A

Anonym sa...

Mariekex det är sommar det!

Anette sa...

Visst är det!! och trocadero.... mmmmmm =)