måndag 30 juni 2008

Langos och Yngves kolbullar



Nu är Expo Norr veckan avklarad. Har jobbad där alla dagar den har varit öppen...
Det har varit otroligt roligt men även jobbigt både för kropp och knopp.
Så mycket matlagning har det ju inte blivit för min del...
Men lite olika lunchalternativ har jag provat på... Jag och Karola testa oss fram lite.

jag gillar ju kolbullar och framför allt då Yngves.. han är alltid på expon. Karola är inte så förtjust i kolbullar men en dag lyckades jag lura i henne en.

Hon valde Langos en dag.... det var väl rätt gott men den var gigantisk stor.

Den bästa matupplevelsen den här veckan var ändå i lördags när jag kom hem från Expon och Niklas och Sara fixat middag.... Grillat kött och ugnsstekt potatis och sen jordgubbar och grädde... tusen, tusen tack!!

Den översta bilden visar vilken fin utsikt jag har haft på väg till jobbet den här veckan... man kan bara sitta och njuta och vara lycklig för att man bor där man bor.

Dagens citat är från en okänd: Lycka kan vara som en ton som klingar genom vardagen.
kram/Anette

Inga kommentarer: