onsdag 17 september 2008

Jippi!!! =)

Idag har jag varit och träffat min arbetsgivare för att prata arbetsträning......
efter 8 års sjukskrivning ska jag ÄNTLIGEN ta mina första stapplande steg tillbaka....
Jag har sjubidrag till mitten av nästa år men nu känner jag mig bättre och redo att försöka.
Och allt detta för att jag börjat träna....
Jag köpte ett par joggingskor i våras... för 1000 kr.. de dyraste skor jag någonsin ägt men också den bästa investering jag gjort.
Hoppas, hoppas, hoppas att jag nu är så bra som jag tror så jag klarar av det här.
Måndag den 29/9 börjar jag.... Med små, små steg..... 10 timmar i veckan... 5 på måndag och 5 på torsdagar..... Jädrar va lycklig jag känner mig!

Dagens visdomsord blir därför: Lycka är att vara behövd.

Kramar/Anette

4 kommentarer:

Hanna sa...

Woohoo!!! =D

Anonym sa...

Så kul!!!! JAg är så glad för din skull, Anette. Ska tänka på dig extra mycket nästnästa måndag!

Anette sa...

Tusen tack =)
kram/Anette

Lisa sa...

grattis! (eller annat lämpligt ord (; )