torsdag 9 oktober 2008

Arvid



Idag har jag jobbat....Fortfarande lika kul och jag börjar nästa få lite snurr på mina mornar här hemma också. Det känns skönt ändå att det inte är hela dagar, jag blir fortfarande riktigt trött av allt surr.
I kväll ska vi dessutom på Garvsyras genrep så i natt lär man ju somna ovaggat.
Arvid har farit hem... känns jätte-tomt efter honom, jag tycker Bacchus ser sur och hängig ut också.. han saknar nog sin polare som kan öppna dörrar och allt.
I morgon kommer Aylin i alla fall så då blir det liv och rörelse i huset. Det är så himla kul att få låna henne ibland.

Dagens middag blir Isterband och stuvad potatis.
Inte mycket att skriva om faktiskt... men gott är det.

Dagens ord då.... det får bli Tao te ching: Ju mer du vet, desto mindre förstår du.

Kram/Anette

Inga kommentarer: