torsdag 2 oktober 2008

varför????



Varför får inte jag själv bestämma när jag tycker det är dags att börja jobba? Jag trodde väl inte att Försäkringskassa skulle göra vågen kanske, men i alla fall tycka att det är bra att någon VILL börja jobba helt självmant.... men inte då...

Här skulle man gått "rätta vägen" helst förmodligen varit sjukskriven tiden ut och sen blivit utslängd av Försäkringskassan... eller åtminstone ansökt om att få börja arbetsträna....
men vaddå? jag har ju min arbetsplats min tjänst och det är min kropp.... det måste väl vara JAG som känner och vet när det är dags att försöka....

Nåja... nu ska dom försöka få till ett möte på måndag och besluta i efterhand...
och jag???... jag går till jobbet på måndag morgon i alla fall.

Dagens citat Bageholt, Walter: Det stora nöjet i livet är att göra det som folk säger att man inte kan göra.

kram/Anette



Inga kommentarer: