onsdag 1 oktober 2008



Idag blev det leverbiff till middag här.... Inte mycket att blogga om. Jag köper alltid färdig leverfärs i "korv". Enkelt och gott och det känns ju som om det är nyttigt i alla fall.

I morgon ska jag jobba min andra dag.... och då blir det "skarpt läge". Jag ska hinna med morgonbestyren så jag kan åka med Örjan och vara på jobbet till kl 7.

På fredag är det modevisning i Lit där jag ska vara med och visa smycken och smink.
Det ska bli kul. Gjorde det förra året också och det var jätteroligt. Då var det en rätt trång lokal men den här gången håller de till på Klösta skola så nu ska det väl finnas lite större utrymmen.

Dagens citat blir Nalle Puh... med tanke på min arbetsplats på Hörcentralen: Om en person som du talar med inte tycks lyssna, var tålmodig. Det kan vara så att han har lite ludd i ena örat.

kram//Anette

Inga kommentarer: