torsdag 21 februari 2008

Bacchus och Gun-Britt




Igår var jag ju till Niklas också och hade med mig Bacchus. Dels för att han skulle få träffa Gun-Britt... deras tuffa kattunge och dels för att vi skulle klippa klorna på Bacchus...
Vi trodde nog att Bacchus skulle bli rädd för lilla tuffa Gumpan.... men det blev tvärt om...
Jag har alldrig sett lilla Gumpan så stor någon gång...

Inte blev det någon storvinnst igår heller..... det vill sig inte riktigt för oss... Vi vann typ 400 på sammanlagt på alla lotter vi hade. Vi lägger vinsterna i en pott och nästa gång ska vi bestämma vad vi ska göra för pengarna. Det blir 300 - 400 per person. Sist vi gjorde av med potten var vi och bowlade och sen åt vi fondue på En Liten Röd. Vi får se vad det blir den här gången.

Till middag idag funderar jag på att göra Gulaschgryta... eller som min före detta svåger Stig sa "Lagusch". Vi får se... först ska jag ner till mor och far och klippa klorna på Per-Albin.

1 kommentar:

Hanna sa...

HAHAHA, gumpan är sdå skön. Vilken härlig bild när dom står och nosar på varandra.